Παναγιώτης Καϊσίδης
Φιλόλογος
Περιοχές Εξυπηρέτησης
Εισαγωγή
Είμαι απόφοιτος φιλόλογος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του ΑΠΘ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στον τομέα της Αρχαίας Ιστορίας και παραδίδω ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Παρέχω δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό, συνταγμένο με μεράκι. Οι τιμές είναι προσιτές και συζητήσιμες.
☆ Γενικώς, το προτέρημά μου ως εκπαιδευτικός είναι ότι έχω έρθει σε επαφή με όλων των επιπέδων μαθητές/ -τριες, αλλά και με ενηλίκους και γνωρίζω πώς να προσαρμόζω το μάθημα και το εμπλουτισμένο με εικόνες, σχεδιαγράμματα και ασκήσεις εκπαιδευτικό-διδακτικό υλικό στις ανάγκες και δυνατότητές τους. Το ευφάνταστο αυτό υλικό ενδείκνυται, μάλιστα και για παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, αφού κατορθώνεται μέσα από αυτό η εστίαση της προσοχής τους.
☆ Τα τελευταία χρόνια που παρατηρείται όλο ένα και περισσότερο η απορρόφηση των νεαρών στις ηλεκτρονικές-ψηφιακές συσκευές, εφαρμόζω εκπαιδευτικά παιχνίδια, μη εξαρτημένα από το διαδίκτυο, επινοημένα και κατασκευασμένα από εμένα, τα οποία διεγείρουν το ενδιαφέρον των μαθητών/ -τριών, αυξάνουν τις μαθησιακές επιδόσεις τους και κινητοποιούν την σκέψη και τη φαντασία τους! 😀 Έτσι, η μάθηση γίνεται παιχνίδι σε όλες τις ηλικίες, και το αντίστροφο! 😉
☆ Η διδακτική εμπειρία στο μάθημα των αρχαίων ελληνικών, μάλιστα, θεωρείται προσόν, δεδομένης της αποδεδειγμένης εξέλιξης των μαθητών/ -τριών με τους οποίους/ τις οποίες συναναστράφηκα.
☆ Επίσης, είμαι άτομο που κατέβαλα προσωπικό μόχθο, αρχής γενομένης από το γυμνάσιο, προκειμένου να ανταπεξέλθω στις μαθησιακές υποχρεώσεις και να έχω καλύτερη επίδοση, και πέρα από το ότι επέτυχα τους επαγγελματικούς μου στόχους (πτυχίο και μεταπτυχιακό στον κλάδο που επέλεξα) κατάφερα όχι μόνο να αγαπήσω τη γνώση και τη διαδικασία κατάκτησής της, αλλά και να προσδοκώ να μεταδώσω αυτήν την αγάπη και το ενδιαφέρον και στους υπόλοιπους. Οι υπόλοιποι δεν είναι απρόσωποι, είναι ο κάθε ένας μαθητής/ η καθεμία μαθήτρια που αποτελεί ξεχωριστή προσωπικότητα η οποία απαιτεί ανεξαιρέτως την ιδιάζουσα προσοχή και αυτό το διαπιστώνει ο εκπαιδευτικός μονάχα όταν επικοινωνήσει ουσιαστικά μαζί του/ της και συναισθανθεί τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς του/ της.
Εκπαίδευση
Μαθήματα Online / Κατ' Οίκον
Διάφορες Επιλογές
Στοιχεία επικοινωνίας
Παναγιώτης Καϊσίδης 0 κριτικές
Γράψτε την κριτική σαςΔεν υπάρχουν ακόμη κριτικές.